Pàgines

dijous, 10 de març del 2011

Maids. Maids everywhere. La Kuroko també s'hi suma.

Recent començat el bloc i ja tenim doble sessió de figures i de maids. Però és que les criades són la bomba, i més si són figures del fabricant Kotobukiya com aquesta. La companyia ha presentat i obert les reserves per aquesta figura de la Kuroko Shirai, de l'anime Railgun, que, encara sent senzilla, està esculpida d'una manera magnífica i plena de detalls que fan que sigui un must-have per tots els col·leccionistes.

L'escala de la figura de PVC es de 1/6, fa 25 centímetres d'alçada i es posarà a la venda al juliol d'aquest any a un preu original de 7.980 iens (vora els 69€).

(Feu clic a la imatge per veure més fotos de la figura)

4 comentaris:

  1. Just quan m'he adonat que ja havia sortit per reservar aquest matí l'he reservada immediatament XD

    És la millor figura de la Kuroko que han fet fins ara. Ja tinc ganes de que m'arribi! I això que pel Juliol encara queda...

    ResponElimina
  2. Se't passarà ràpid, segur. Al principi no, però a mi em passava el mateix. Hi va haver una època, a més, que em van arribar figures a casa quan jo anava als EUA uns mesos i em moria de ganes de tornar a casa per veure-les xD

    Bona compra, noi.

    ResponElimina
  3. Mare meua....jo vull una!!!! Ç_Ç

    ResponElimina
  4. Merci ^^

    Sí, ja estic acostumat a esperar-les, però la Kuroko és especial XD

    ResponElimina